El Pres State of the Union

Okay so right now people are freaking out about my personal life so I want to clear some shit up. First things first. Yes I’m separated right now from the First Lady. I have been for a little while now. I didn’t mention it out of respect to everybody involved, but it was mutual. No shady shit on either side. I love her. I will always love her. We both needed a break to figure our shit out. Nothing that is happening is behind the other person’s back. She’s fucking awesome and we both love each other. I’d legit take a bullet for her and that hasn’t changed and frankly who knows what the future will bring for the two of us.

But guess what life happens. Not everything follows a script. So yes I recently met a girl and we started dating. We for the most part kept it quiet out of respect to everybody involved. But it also sucks ass that everytime you go out people look at you like you’re a scumbag because they know my personal life inside and out. Fast forward to this past weekend. A snapchat was posted of us together and people started trashing her and calling her a homewrecker and shit so I came to her defense on Barstool Reddit.

Honestly it was sort of a relief to get it off my chest. I probably got carried away with the new found honesty and that led to the facebook live event on Sunday. We day drank at brunch before the game which played a factor in how things went down. She should have never been on the feed. It wasn’t planned. Not in a million years were we expecting that to happen. Hand up. I’m to blame for it. It was stupid. I wish I didn’t do it. My bad. It just kinda happened and I shouldn’t have let it happen. I also realize that by doing that we now both open ourselves up for Stoolies to smash both of us. I’m actually fine with that. I understand the rules. I’ve build this company for 13 years by being brutally honest about my entire life and making fun of people. I have been from day 1. That’s why everything I do is live and unscripted. Not everybody always acts exactly how you’d expect on and off camera, but I fucking do and it sucks to have to hide anything, but sometimes other people are involved and you have no choice.

Now that it’s out in the open let me say this. People who act personally offended need to grow the fuck up. Again nobody plans life. Life just fucking happens. I don’t know what the future holds. I’m living this day by day and doing the best I fucking can to figure my personal shit out. It hasn’t affected my dedication to Barstool at all. I’m working harder and longer to take this thing to the moon than I ever have. It’s just a lot more behind the scenes stuff now. So yeah the facebook live kinda sucked. Big fucking deal. It’s still the most talked about event of the freaking month. Pageviews still pageviwing.

There you have it. That’s the story. Nobody and I mean nobody has sacrificed more on every single level to make this NY move happen than me. Seeing people say I’m ruining Barstool when there is no way this company happens or we move to NYC without me and I broke my balls to make it happen is fucking laughable. Why the hate? Because I’m dating a young chick and had her on facebook live? It was stupid. Big fucking whoop.

If you want to keep trashing me that’s your fucking right. I don’t hate it. I love enemies. I thrive on it. The real Go Pres Go guys will rise to the top like they always do. That’s the loyalty you get from 13 years of putting it on the line day in and day out. So I’m not going to apologize for 1 fucking bad facebook live in a blowout game. I just wanted to clear the air.before the biggest week in the history of Barstool.

Bottomline is I have a greater responsibility than you could possibly fathom. You weep for Santiago, and you curse El Pres. You have that luxury. You have the luxury of not knowing what I know. That Santiago’s death, while tragic, probably saved lives. And my existence, while grotesque and incomprehensible to you, saves lives. You don’t want the truth because deep down in places you don’t talk about at parties, you want me on that wall, you need me on that wall. We use words like honor, code, loyalty. We use these words as the backbone of a life spent defending something. You use them as a punchline. I have neither the time nor the inclination to explain myself to a man who rises and sleeps under the blanket of the very freedom that I provide, and then questions the manner in which I provide it. I would rather you just said thank you, and went on your way, Otherwise, I suggest you pick up a weapon, and stand a post. Either way, I don’t give a damn what you think you are entitled to.