han dør i koldt flat bronx bygn . havde ingen varm

If you cant post anywhere else, you can post here.

Moderators: lugnutz, SHAQ

han dør i koldt flat bronx bygn . havde ingen varm

Postby justus608 » Thu May 17, 2012 8:09 am

bienvenido baez døde alene inde i hans frigid bronx lejlighed, krammede hans astma inhalator, en mobiltelefon ved hans side. den 54-årige livery taxachauffør havde boet med lidt eller ingen varme, da thanksgiving,rædsel i kødvirksomhed kansas mand dræber fire , s, da en gaslækage tvunget ejeren til at lukke varme til bygningen på 98 w. 183. st. i university heights. \"han fortalte mig sidste uge, at han var så kold at han ikke kunne sove,\" baez ven og nabo rafael villalona fortalte daily news i går. baez kollapsede ved døren engang efter lørdag formiddag, da en nabo sidst så ham i gangen, og blev der, indtil en ven stoppes af mandag eftermiddag, efter den gifte far til to ikke møder op til arbejde. baez modstod sin fætters mange bønner om at forlade sin frysning lejlighed, ligesom han beklagede den kolde gjort hans astma angriber værre. \"en gang han fortalte mig, at temperaturen var 40 grader inde,\" den fætter, belkis mercedes, sagde. \"jeg siger ikke, at manglen på varme dræbte ham, men jeg har ingen tvivl om det bidrog til hans død.\" en obduktion er planlagt til i dag,Nike Free Run+ Sko, sagde ellen borakove, talskvinde for byens retsmediciner. baez efterlader en kone og to børn i den dominikanske republik, hvor han byggede et hus og planlagt at tilbringe ferien, mercedes sagde. nogle 41 familier boede i bygningen med sporadisk varme i tre uger, indtil den pludselig blev tændt efter baez krop blev fundet,dumbo big har em mad power,Nike Free Hypertr Sko, flere lejere sagde. har imidlertid madlavning gas ikke er blevet genoprettet, sagde de. \"jeg ønsker ikke at blive forhørt af dig,brandmand i koks rap crash driver flunked narkotik,\" omran feili, bygningens ejer, fortalte en reporter i går. \"hvis du har et problem med bygningen, eller hvis lejerne har det, kan de tage mig for retten.\" by boliger bevarelse og udvikling department inspektører har logget 217 overgreb mod bygningen siden 1980, mest for skrælning bly maling og skimmel, byens registreringer viser. der har været to varme klager i år,billige nike free run, hvoraf den seneste 11 december - et problem løses inden for en dag, sagde hpd talskvinde carol abrams. men lejere sagde, at de har måttet sove med hatte og handsker, og mange har købt rumopvarmning, en potentiel brandfare, til at varme deres lejligheder. de fleste beboere var ikke klage over manglende varme til byens embedsmænd, men de sagde, at de talte til feili og bygningens forstander gentagne gange - kun at have deres klager ignoreret. \"jeg prøvede at tætne vinduerne med plastic, jeg prøvede at sove med min uld jakke på, men det var stadig meget, meget koldt,\" sagde elizabeth rivera, 29, som brugt $ 40 på et par rumopvarmere. rivera søn, 6-årige jhasua pe? en, er også astmatiker, og lidt gennem mange hoste passer, mens søvn i indefrysning lejligheden, sagde hun. \"vi betale husleje,\" sagde olive svtizer, der har boet i bygningen i 23 år. \"værten skal ikke behandle os sådan.\"
justus608
Professional Bike Rider

Return to Penalty Box