Parajumpers Kodiak Women jeg bet ham i

If you cant post anywhere else, you can post here.

Moderators: lugnutz, SHAQ

Parajumpers Kodiak Women jeg bet ham i

Postby sdfg7jkg » Mon Nov 11, 2013 1:35 am

Avisen The Guardian omtalte onsdag et utdrag som australske The Telegraph har f?tt tilgang til. Der forklarer den tidligere tungvektsmesteren hvor rasende han var p,Parajumpers Kodiak Women? Holyfield f?r han bet av en bit av motstanderens ?re under kampen for 16 ,Canada Goose Solaris Parka?r siden.
If?lge Tyson hadde Holyfield skallet til ham flere ganger.
- Jeg ville bare drepe ham. Alle kunne se hvor ?penlyse hodest?tene hans var. Jeg var rasende. Jeg var en udisiplinert soldat og mistet fatningen. S? jeg bet ham i ?ret, skriver 47-?ringen i boken.
Fiskehode
Tyson ble diskvalifisert da han hadde bitt Holyfield for annen gang. Han innr,Canada Goose Vest?mmer at han fortsatt bare tenkte p? ,Canada Goose Solaris? angripe motstanderen.
- Folk dro i meg og blokkerte meg,Canada Goose Expedition Parka, mens Holyfield sto sammenkr?ket i hj?rnet sitt. Jeg ville fortsatt f? tak i ham. Jeg hadde 50 personer p? meg, men kjempet mot politiet.
Ogs,Parajumper Jackets? etter kampen var Tyson frustrert. Han likte ikke hvordan hendelsen ble mottatt av allmennheten.
- Noen kastet til og med et fiskehode p? eiendommen min. De fortsatte til sikkerhetskarene mine skj?t noen luftgev?rkuler mot dem. Etter en stund r?ykte jeg noe hasj, drakk litt sprit og sovnet, skriver den kontroversielle eksbokseren.
Han har tidligere innr?mmet at han holdt p? ? d? av alkohol- og narkotikamisbruk, men hevder at han har endret livet sitt til det bedre.
(,Canada Goose Snow Mantra Parka?NTB)相关的主题文章:

Rosenborg henter hockeyvikar -adressa.no

Fake Parajumpers klarinett og trompet som krydder s

Canada Goose Women klokken 12.19

Parajumpers Stavanger r sv
sdfg7jkg
Not Banned Yet

Return to Penalty Box