så hvad er de mærkeligste celebrity baby names

If you cant post anywhere else, you can post here.

Moderators: lugnutz, SHAQ

så hvad er de mærkeligste celebrity baby names

Postby justus608 » Thu May 31, 2012 3:31 am

på 16 år gammel, lavet peaches geldof (eller ferskner honeyblossom michelle charlotte angel vanessa geldof), en stærk opfordring til berømtheder til at ophøre med at give deres børn mærkelige navne. hun sagde: \"jeg hader latterlige navne, min mærkelige navn har hjemsøgt mig hele mit liv\" peaches er datter af sir bob geldof og afdøde paula yates og faktisk, at hun formentlig fik for let - hendes søstre hedder fifi trixibelle, pixie og heavenly hiraani tiger lily (hendes halvsøster fra sin mors forhold til afdøde michael hutchence). peaches lavet en fed erklæring imod den meget mærkelige begreb kendis baby navne. andre har stille og roligt oprør mod deres kendte forældre ved at forsøge at blive meget mere \"almindelig\". zowie, søn af david bowie, ændret hans navn til joe (jeg mener, zowie bowie? c'mon!) og keith richard datter mælkebøtte er simpelthen kendt som angela til sine venner. men hvorfor berømtheder gå til sådanne (undertiden) ekstremer ved navngivning af deres børn? hvem ved ... måske er det at gøre med 'kunstnerisk temperament \", der får talentfulde mennesker til at tænke og opføre sig oprørende, leftfield måder, eller måske sin del af det hele, meget øsamfund og egoistiske berømthed psyke, som ofte driver disse mennesker. psykolog cleveland kent evans, som studerer navne og deres sociale konsekvenser, mener det er den tidligere, og forklarer, at det er en slags selvforstærkende fænomen. han påpeger, at de hovedsageligt musikere, skuespillere og til en vis grad de visuelle kunstnere - eller andre, der ønsker at blive tænkt på som kreativt - der giver den slags navne til deres børn. \"du behøver ikke finde de politikere og sportsfolk giver navne som det til deres børn,hvorfor glasfiber pool er din pulje af valg,\" siger han. helt. det er formentlig forklaringen på rob morrow, af \"northern exposure\" berømmelse, opkaldt sin datter tu (tu-morrow - geddit?). dette er blot en personlig mening,hvordan at være glad og i fred , når hele dit liv, men er det ikke blot tale om nogen forsøger at være lidt for smart? det lyder som en idé, at en vordende forældre ville komme op med som en joke og derefter afskedige i 30 sekunder \"! jeg kender, lad os kalde hende tu - tu morrow,Abercrombie Caps, ha, ha, ha\" i stedet for den stakkels pige er nu blevet belemret med en levetid på problemer, kommentarer og sniggers - men måske jeg var for hård \"gee, tak mor og far!\" eksperter siger, at børns navne kan have både positive og negative sociale konsekvenser, men disse er ikke så vigtigt for deres trivsel som andre faktorer, såsom forholdet til deres forældre. og det også sandt, at den \"skøre\" af et navn virkelig afhænger af din individuelle perspektiv. nogle kendis baby navne har en næsten \"smukt-grimt 'kvalitet for dem, fx tallulah, datter af demi moore og bruce willis, eller puma, datter af erykah badu. og nogle berømtheder virkelig få det rigtige, med nogle cool og usædvanlige navne, f.eks alaia, datter af stephen baldwin og amandine, datter af john malkovich. men hvad er de mærkeligste berømthed børnenes navne? nå, pilot inspektor, søn af jason lee og beth riesgraf,[url=http://www.edhardydanmark.org/håndtaske-miu-miu-c-77_83.html]Miu Miu[/url], synes at nærme sig toppen af ​​de fleste lister,nike free run tilbud, som gør audio science søn af shannyn sossaman og dallas clayton. men den (næsten) alment accepteret mærkeligste navn er moon unit, datter af den afdøde, store frank zappa. den stakkels pige formentlig havde intet andet valg end at følge hende, valgte karriere som skuespiller - der ville tage en advokat kaldet moon unit zappa alvorligt? i sandhed, regerer hele zappa klanen øverste i verden af ​​sære kendis baby navne, moon unit søskende er dweezil, ahmet emuukha rodan og diva muffin. men hvad er den bedste måde at undgå at blive fanget i det hele kendis baby navn cirkus? nå du kan bare kalde dem efter dig - jeg mener nævne alle dem efter dig selv! george foreman, tidligere world heavyweight boksning (og grilning maskine magnat), har opkaldt sine børn george junior, george iii, george iv, george v, george vi,hvad man skal overveje, når at få dit hjem kontorm, freeda george og georgetta. men hey, han er en atlet alligevel ... ingen kreativitet disse mennesker!
justus608
Professional Bike Rider

Return to Penalty Box