de belangrijkste vaardigheid voor techneuten om te

If you cant post anywhere else, you can post here.

Moderators: lugnutz, SHAQ

de belangrijkste vaardigheid voor techneuten om te

Postby justus608 » Wed May 30, 2012 12:46 am

hint: het gaat over mensen, niet computers.several jaar geleden heb ik een probleem met bepaalde microsoft-software had. ik verhandeld langs reeks e-mails met een microsoft-klant \"servicemedewerker\" dat was een nightmare.no uit wat ik schreef, weigerde hij om het te lezen in de zin voor zin formaat. hij gescand op trefwoorden, dan is gestuurd een paar blikjes bericht dat niets te maken met mijn specifieke probleem had. zijn niet-ontvankelijk reacties heel duidelijk liet zien dat hij niet had gelezen of begrepen mijn emails.finally, mijn extreme woede en frustratie kwam naar hem toe,de beste credit card promoties, en hij verwees me naar een supervisor, die bereid was om daadwerkelijk te lezen, begrijpen en dan is mijn probleem op te lossen . wat is dit voor de meeste belangrijke zakelijke vaardigheid van de ms-techneut niet om te oefenen? het is leren hoe je jezelf in het beeld van een ander referentiekader. dat wil zeggen, om te begrijpen wat ze voelen,www.raybanamsterdam.com, wat ze denken en wat ze understanding.it is makkelijk om te schrijven. het is gemakkelijk te denken dat je al het te doen ook al heb je niet. bedrijven moeten begrijpen hoe hun klanten denken en voelen - of ze worden uit de markt door concurrenten die do.workers moeten begrijpen hoe hun collega's denken en voelen - of ze maken enemies.employees moeten begrijpen hoe hun bazen denken en voelen - of ze worden ontslagen of gepasseerd voor promotions.bosses moeten begrijpen hoe hun werknemers denken en voelen - of het werk niet krijgt done.politicians moet begrijpen hoe de kiezers denken en voelen - of verliezen ze de election.husbands en vrouwen moeten begrijpen hoe hun echtgenoten denken en voelen - of ze divorced.techies zijn berucht om hun onvermogen om niet-techies.remember begrijpen, weten we niet wat je voor lief nemen. wees niet arrogant, alleen maar omdat van uw technische kennis. als u nodig hart chirurgie zou je naar een arts die naar beneden keek u vanwege uw gebrek aan kennis van het latijn en de intieme details van de structuur van uw lichaam en de chemie? neem even de tijd op dit moment en na te denken over iemand die dicht bij u maar niet zoals je echt. je vrouw of man,heren Abercrombie and Fitch, je kamergenoot, whoever.if kwamen ze aan u voor hulp bij een virus op de harde schijf,website veiligheidsregels van de weg, kan je hen helpen zonder het gevoel te zelfvoldaan over je superieure kennis van de pc's? kun je aan te passen uw niveau van het begrijpen van die van hen? de volgende keer dat je een ruzie met een belangrijke andere of vriend hebben, in plaats haal diep adem van boos te worden. take away een mentale stap en kijk naar jullie beiden,abercrombie londen, alsof je een mars antropoloog observeren van het gedrag van de aardbewoners. gewoon oefenen het zien van de situatie vanuit hun oogpunt - ook al is het \"verkeerde\". :) blijf oefenen met vrienden, collega's en iedereen else.and ja,6 stappen om te voorkomen dat vet opnieuw nadat u, dit is een vaardigheid die iedereen nodig heeft.
justus608
Professional Bike Rider

Return to Penalty Box