stephen maher de zaak van de g8- fonds, de ontbrek

If you cant post anywhere else, you can post here.

Moderators: lugnutz, SHAQ

stephen maher de zaak van de g8- fonds, de ontbrek

Postby justus608 » Sat Feb 25, 2012 11:33 am

stephen maher: de zaak van de g8-fonds, de ontbrekende documenten en bewerkt 'sures'postmedia nieuws 23 november 2011 - 20:46 et | laatst bijgewerkt: 24 november 2011 8:26 etchris wattie / reuterscanada's treasury board voorzitter tony clement spreekt in het lagerhuis op wednesdaycommentsemailtwitterby stephen maherlast jaar, toen de auditeur-generaal van de mensen gingen naar infrastructure canada naar de g8 legacy fonds te onderzoeken, vroegen ze ambtenaren voor het papierwerk, dat laat zien hoe de regering beslist welke stad zou krijgen hoeveel geld voor hoeveel gazebos.the ambtenaren, na wat ik stel was een ongemakkelijke stilte, de hoogte sheila fraser accountants van dat er geen paperwork.the papieren spoor stopt bij het rijden kantoor van tony clement, mp voor parry sound-muskoka en op het moment , industrie minister.when interim-auditeur-generaal john wiersema getuigde later in de commissie, zei hij dat het parlement zou moeten kijken naar that.so clement kwam naar de commissie op 2 november uit te leggen wat happened.relatedstephen maher: meer vragen dan antwoorden als clement g8 gezichten hearing'rules waren gebroken 'over g8/g20 top van de uitgaven:. auditeur-generalndp mp charlie angus wilde weten wat er gebeurd is om de ontbrekende documenten \"? zou jij deze commissie die de evaluaties, zodat we kunnen zien wat ze gevonden\" vroeg hij. \"zeker\", zei clement. \"mijn herinnering aan deze is dat er twee soorten projecten die ik denk dat we het over hebben,\" en hij blathered op niet al te helpfully.angus vroeg weer, zwaaiend met de oneven zelfgemaakte aanvraagformulier dat gemeenten werd gevraagd in te vullen naar voren en naar clement's kantoor. \"wilt u de indieners van projecten die in kwam op deze zelfgemaakte stuk papier om onze commissie, want de auditeur-generaal had geen projecten hebben op die. hoeveel? kunt u ze aan ons? \"\" zeker \", zei clement. \"ik geloof het document dat je bedrijf up is een document dat is gemaakt door de plaatselijke gemeenten, werd het niet gemaakt door mij, per se.\" tweemaal angus vroeg of clement zou de documenten en twee keer clement - een carrière politicus - zei: \"zeker van.\" maar toen het officiële verslag van de hoorzitting bleek uit het house of commons hansard kantoor, die twee \"sures\" waren verdwenen. clement was het niet eens met die mysterieuze documents.i geven niet echt om heel veel hoeveel geld clement blies tuinhuisjes in muskoka. het is niet zoals de sponsoring schandaal, want er is nul suggestie dat clement werd geld doorsluizen naar vrienden van de partij. hij is net niet goed oordeel te tonen, werd meegesleept te spelen santa claus. dat is niet het einde van de world.i doen zorg - veel - over de auditeur-generaal het krijgen van toegang tot enige stuk papier in het bezit van de regering van canada, en niet alleen degenen die de overheid voelt te delen. de shredder is de vijand van democracy.clement niet heeft opgehoest die papieren en hij heeft niet gegeven een begrijpelijk antwoord op de vraag waarom not.at commissie, met angus gaan achter hem aan, hij leek te zeggen dat hij hen zou produceren. het klonk geweldig, maar we hebben nog steeds niet gezien die documents.mps heeft het recht om een ​​voorlopige cijferlijst van het comite hoorzittingen en de besprekingen in de tweede kamer te herzien. ze heten de blues, omdat ze traditioneel gedrukt op blauw papier, om ze te onderscheiden van de witte pagina's in hansard, kan de officiële record.mps stellen kleine wijzigingen aan de patiënt hansard redactie, die vervolgens rekening houden met de veranderingen, en ze of niet, zoals zij het zien fit.they worden begeleid in hun beraadslagingen door een 1417 pagina's tellende boek met de titel house of commons procedure en praktijk. \"de leden kunnen voorstellen correcties fouten en geringe wijzigingen in de transcriptie online moncler jassen, maar kan niet materiële wijzigingen aan te brengen in de zin van wat werd gezegd in de tweede kamer \", aldus het boek. \"het is een al lang bestaande praktijk van het huis, dat redacteuren van de debatten een beslissing kunnen uitoefenen over het al dan niet wijzigingen voorgesteld door de leden vormen de correctie van een fout of een kleine aanpassing.\" maandag ochtend, de ndp hield een persconferentie op parliament hill, waar angus clement beschuldigd van het hebben van de \"sures\" removed.after periode van de vraag op woensdag, clement steeg tot klagen bij de huis van afgevaardigden dat de ndp had zijn parlementaire cliënten heeft geschonden door te suggereren dat hij het record veranderd. \"ik heb niet, en heeft iemand in mijn werk,\" zei hij. \"ik heb respect verzoeken u deze zaak te herzien om te bepalen hoe en waarom van deze wijzigingen zijn aangebracht en dat u zekerheid bieden aan het parlement met betrekking tot de redenen voor eventuele wijzigingen in het proces-verbaal van deze plek.\" let op, alsjeblieft, dat clement zegt dat hij niet de wijzigingen. hij zegt niet dat hij niet verlangt dat zij made.that is de soort lawyerly onderscheid dat gladde politici graag achter verstoppen, maar ik betwijfel of dat het geval is here.ndp-medewerkers hebben een goede baan het opgraven van informatie over gedaan dit bestand en het dwingen van clement om rekening te houden voor zichzelf, maar ze vertelde me woensdag dat slechts twee \"sures\" werden verwijderd uit hansard, hetgeen duidt op een sterk indirect geval voor politieke manipulatie van de record.i ten opzichte van de documenten naast elkaar, maar, en je ziet een redacteur heeft opgeruimd veel van de tekst, het verwijderen van veel woorden uit wandelen ieders toespraken. clement begint vaak zijn antwoorden door te zeggen: \"zeker,\" een soort van verbale teek. de redactie verwijderd sommigen en anderen niet, schijnbaar op random.so clement waarschijnlijk had geen invloed op de plaat, en waarschijnlijk de ndp kreeg een beetje gedragen away.i stellen voor dat de ndp hun beschuldiging en clement laat brengen in die ontbrekende documenten en we kunnen alles vergeten deze kleine mystery.postmedia newsposted in: canada, full reactie tags: canada, de canadese politiek, charlie angus, de g20 www.moncleramsterdam.com, de g8 moncler Jassen, de g8 legacy fonds, groep van acht, john wiersema, muskoka, nieuwe democratische partij van canada, ontario , parliament hill, het parlement van canada, parry sound, politiek, sheila fraser, stephen maher, tony clementpostmedia nieuws

sorteerbaar , life360 , stylmee , fusion

sheldon alberts ron paul brengt 'outsider ' uitzic

google nieuws site veranderingen en winsten maatwe
justus608
Professional Bike Rider

Re: stephen maher de zaak van de g8- fonds, de ontbrek

Postby bsaosnge » Fri Jul 06, 2012 2:09 am

earthquake surgery + Magma Totem (or fire god) + Chain Lightning (regarded as a very fierce AOE, but recommended when the the ADD Yinguai way to open the soul goes.

wow gold
cheap wow gold
buy wow gold
wow us gold
bsaosnge
Not Banned Yet

Re: stephen maher de zaak van de g8- fonds, de ontbrek

Postby u67i78o87pyyy » Wed Jul 11, 2012 2:42 am

Take a appearance at air max 90 some detailed pictures after the leap and stick with Sneaker News in case there are even more! Air Max 2011 is a line of sneakers first released by Nike. Considering its introduction, Nike has frequently introduced new and updated models in the air max france same product line.
u67i78o87pyyy
Not Banned Yet

Return to Penalty Box